“Маркет линкс”: Цачева да докаже, че в последното ни проучване има “твърде много политика”!

prouchvane-danni

Последното проучване на “Маркет линкс” разбуни духовете в щабовете на кандидат-президентските двойки.

Според данните на социологическата агенция при евентуален балотаж кандидат-президентът на ГЕРБ Цецка Цачева ще загуби както от ген. Румен Радев, така и от Красимир Каракачанов.

vtori-tur-radev-cachevaОсновател и бивш собственик на “Маркет линкс” (допреди 7 години) е настоящият вицепремиер и министър на вътрешните работи Румяна Бъчварова, отбелязва електронното издание epicenter.bg. Данните от проучването се различават драстично от тези на останалите социологически агенции.

Цецка Цачева коментира дипломатично процентите на социолозите от бившата агенция на съпартийката си Румяна Бъчварова. Кандидат-президентът на ГЕРБ намекна, че данните са манипулирани. Тя заяви: “Мисля, че някъде в тази социология поне една нула е изпусната, но на 6 ноември ще бъде ясен резултатът. Не че социологията не е сериозна като наука, аз уважавам експертите в тази област. Там обаче има много политика, като всичко, което се случва в една предизборна кампания“.

Очаквано, от “Маркет линкс” отхвърлиха обвиненията. Те призоваха всеки, който твърди, че проучването им е поръчково, да го докаже с факти. “Първо трябва да уточним какво влагаме в израза „има твърде много политика“. Политика в последното ни проучване имаше, защото то засяга много политически теми, които в момента са актуални. Ако се намеква за някакъв вид манипулации или поръчка, както се опитват, може би, някои да го направят – такова нещо категорично няма”. Това заяви пред epicenter.bg Добромир Живков, който е един от собствениците на “Маркет линкс” ООД. По отношение на твърденията на Цецка Цачева, той заяви: “Нека да го докаже – тя отправя обвинения. Аз не виждам какво ние трябва да доказваме“.

Социологът обясни, че изследването им обхванало 1006 души. То е проведено както сред хора от градовете, така и от селата, в цялата страна през периода 24-30 октомври 2016 година.

На въпрос защо има драстично разминаване в данните на социолозите, Добромир Живков отговори: “Доста е динамична ситуацията по време на предизборната кампания”.

epicenter.bg

Подобни публикации


loading...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Червено © 2016 Tyxo.bg 

counter Frontier Theme