Националната агенция за приходите с важна информация, която касае гражданите и фирмите

NAP

Националната агенция за приходите (НАП) обяви, че нейните електронни услуги (чрез страницата на НАП в Интернет) няма да са достъпни от 1 до 7 януари 2018 година.

Причината е поради годишно приключване на информационните системи, съобщават от НАП.

Няма да бъдат достъпни част от електронните услуги за подаване на данни и документи от задължените лица. До 8 януари е възможно да има забавяне в получаването на резултатите от обработката на подадените по е-път декларации и документи от клиентите на НАП чрез услугите за подаване на: декларации и документи, касаещи осигурителни вноски, вкл. уведомления за трудови договори, справки-декларации, описи на наличните активи по ЗДДС и дневници по ЗДДС и VIES декларация; декларация по чл.50 от ЗДДФЛ за 2017 г.; декларация по чл.55 от ЗДДФЛ и чл. 201 от ЗКПО за четвърто тримесечие на 2017 г. и м.декември 2017 г.

В същия период електронните услуги, предоставящи информация от данъчно-осигурителната сметка на задължените лица, ще работят с данни, които ще бъдат актуални към 31.12.2017 година.

В офисите на НАП пък ще се приемат декларации, искания и заявления – от 2 януари до 5 януари, но издаването на документите ще бъде подновено след дейностите по годишното приключване на информационната система.

Няма промяна по плащането на данъци, осигуровки и публични вземания, принудително събирани от Приходната агенция. Там редът и банковите сметки си остават същите.

Споделете тази публикация! Дайте шанс и на приятелите си да бъдат информирани! Харесайте страницата ни във Фейсбук!

 

Подобни публикации


loading...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Червено © 2016 Tyxo.bg 

counter Frontier Theme